uitslag wedstrijd 1 30 sept 17

Bas Hollander winnaar 1e wedstrijd 2017-2018 Deze 1e wedstrijd werd gehouden in het NZK ter hoogte van Oud-Velsen en dat was van de wedstrijdcommissie geen verkeerde beslissing want er is zeer goed gevangen. Bas in vak B ving 50 vissen met een totale lengte van 1014 cm. Hans Hendriks in A werd 2e met 30 stuks en een lengte van 566 cm. Paul Blanken in B eindigde op de 3e plaats met 47 stuks en 943 cm. John in B had ook een mooi zootje vis nl. 40 stuks en werd 5e. Mooie aantallen mannen! Het B-vak scoorde 297 vissen en het A-vak 204 stuks. Gelukkig kennen we het rits-systeem anders zou de eindklassering er wel anders uit hebben gezien. Onze jongste deelnemer Jarno Deutekom heeft het ook prima gedaan met 14 ex. Opgemerkt is dat het over het geheel gezien de vis erg klein van stuk was maar thats all-in the game want VIS IS VIS! In de koppels is de strijd om de toppositie ook weer losgebarsten tussen Bas met Renè en tussen Hans met Paul, zij werden 1e resp. 2e. Het koppel Hendrik-Robert Mark met 32 en 21 ex. behaalden een verdienstelijke derde plek. Er zijn totaal door 26 vissers 501 vissen boven water gehaald met een gezamenlijke lengte van 99,81m. De volgende soorten vis zijn gevangen: paling (grootste 78cm door Hendrik en zwemt uiteraard weer), bot, gul, steenbolk, spiering, wijting, tong, schar, zeebaars, schol - dus niet verkeerd kan je wel zeggen. Volgende wedstrijd mits het weer het toelaat vindt plaats op onze zuidpier en wel op 28 oktober a.s.