wedstrijd 2 uitslag

Hans Hendriks winnaar 2e wedstrijd 2017-2018

De wedstrijd werd eveneens gehouden in het NZK bij Velsen-Zuid tegenover de papierfabriek vanwege afsluiting zuidpier en weer is er goed gevangen. Er zat veel vis dus we hadden allemaal kans. Hans in vak A ving 43 vissen met een totale lengte van 1015cm. John Beun in B werd 2e met 36 stuks en een lengte van 795cm. Bas Hollander in A werd 3e met eveneens 36 vissen, lengte 843 Deze mannen hebben weer hun visitekaartje afgegeven. Dit keer kwamen er wijtingen naar boven van een redelijk formaat hetgeen de vorige wedstrijd zeker niet zo was. In de koppels scoorden Hans/Paul een 1e plaats met 73 vissen. Bas met Renè een 2e plek met 71 vissen. Op de derde plaats eindigden Ayelt en Marc – goed gedaan, zij hadden er 68. Er zijn totaal door 24 vissers 565 vissen boven water gehaald met een gezamenlijke lengte van 129,67m. Voor zover bekend zijn o.a. de volgende soorten vis gevangen: bot, steenbolk, tong, zeebaars en vooral wijting.
Volgende wedstrijd d.d. 18 november a.s. en hopelijk op onze zuidpier.