wedstrijd 3

Paul Blanken winnaar 3e wedstrijd 2017-2018
Het lijkt erop dat het NZK zo’n beetje onze vaste visstek begint te worden want bij slecht weer, de rest raadt je al.
Wat een pokkeweer was het en tis maar goed dat we een mooie uitwijkplek hebben.
Laten we het over de winnaar hebben en hoe: 39 vissen gehaakt door onze Paul Blanken, hij had overduidelijk de smaak weer te pakken. Een mooie tweede werd John met 34 vissen, ook niet misselijk. Bas kon eigenlijk niet achterblijven en ziedaar hij werd derde met 27 vissen. Grootste vis was dit keer een bot van 38cm gevangen door Paulus. In de koppels scoorden, hoe kan het ook anders met zulke aantallen, Paul en Hans een eerste plaats met totaal 59 geschubte jongens. Tweede werden Bas en Renè maar dat wisten we al van te voren want daar hebben ze een abonnement op, ze hadden er samen 52. Derde werden met 35 stuks de Boontjes (da’s een poos geleden heren). De opkomst met 19 vissers is niet groot te noemen maar dat kwam ongetwijfeld door de slechte weersomstandigheden. Er zijn totaal 320 vissen naar boven gehaald met een gezamenlijke lengte van 77,21 meter. We vingen deze editie schar, bot, gul, steenbolk, zeebaars (Ed), tong (35cm door John) maar vooral wijting klein tot groot. Laatste keer dit jaar gaan we het maar weer proberen op onze vertrouwde zuidpier en wel op 16 december.