wedstrijd 6

Paul Blanken winnaar 6e wedstrijd 2017-2018

Op Paul staat even geen maat meer want wederom met overmacht heeft hij in vak B deze wedstrijd gewonnen met 31 vissen met een totale lengte van 645 cm. Voor de 3e keer een maximale score van 100 punten!!!
Tweede en winnaar in A werd Bas Hollander met 13 vissen en 367 cm.
Wout v. Beieren in B eindigde als derde met 20 vissen en 402 cm. Het best scorende vak was dit keer B want daar kwamen 118 vissen naar boven en in A waren het er 93 stuks.

In de koppels werden Paul en Hans eerste met 45 vissen. Ook in de koppelcompetitie scoorden beide heren tot nu toe 4x 100 punten en staan daarmee voorlopig op plek 1. Tweede werden Bas en René met 26 stuks. Derde werden Hendrik en Robert Mark met 21 stuks. Paul had slechts 12 cm vis minder dan Bas en René samen. Er waren 21 deelnemers die totaal 211 vissen vingen met een totale lengte van 49,10 m. In de loop van de ochtend draaide de wind naar het westen en trok aan naar een dikke 5Bft, diverse keren werd je spul door de buurman binnen gedraaid vanwege de windlussen in de lijnen. De visserij was alweer erg plekkerig; in vak B werd ’s ochtend redelijk gevangen en daarna viel het terug, in vak A daarentegen liep het pas wat na het middaguur. Grootste vis: gul 47 cm door Tom van de Pol, een partijtje visloodjes was zijn beloning. Gevangen soorten: wijting, schar, gul, bot, meun. Volgende wedstrijd vind plaats op 3 maart a.s.