IJmuider Zuidpier Zeevis Vereniging IJ.Z.Z.V.
IJ.Z.Z.V. is opgericht in 1999 met de doelstelling de sportvisserij op de zuidpier te bevorderen. De vereniging onderhoud contacten met verantwoordelijke instanties als het gaat om, openstelling of afsluiting van de pier. Inmiddels hebben we rond de 110 leden en zijn we aangesloten bij de overkoepelende organisatie ?Sportvisserij Nederland?. Via sportvisserij Nederland kunnen wij voor al onze leden de voor binnenwater belangrijke ?VISPAS? verzorgen. Voor buitenwater is deze pas niet noodzakelijk, we laten nieuwe leden de keuze alleen lid IJ.Z.Z.V. zonder pas of ook aansluiting bij de bond inclusief vispas. We hanteren dan ook 2 verschillende contributies.
Voor onze leden organiseren we ieder seizoen 10 competitie wedstrijden, waarin de leden individueel en samen met een koppelmaat de strijd aangaan. Ook organiseren we een zomeravond competitie, een 12 uurs wedstrijd, een werpwedstrijd (castingdag) waarbij instructeurs de fijne kneepjes van het werpen bij brengen, en we gaan ieder jaar een dag met een boot vissen op de wadden. 4x per jaar geven we een nieuwsbrief uit met tips en verslagen.
Ge?nteresseerd geworden om ook te komen zeevissen bij IJ.Z.Z.V. neem dan contact op met info@ijzzv.nl

Wij wensen u plezierige visserij op een schone pier.