Kerst koppel verslag

Kerstkoppel IJzzv 2023

Vandaag stond de kerstkoppel op programma van de IJzzv, met lekker bakkie en een beetje praten met elkaar moest er geloot worden om je plekje te bepalen, zo gezegd zo geloot heeft een ieder zijn plekje gekregen op het parcours.
Helaas moesten we weer uitwijken naar het kanaal vanwege de wind, normaal gesproken staan we met ze alle bij de Pont maar ook daar stond helaas heel veel wind en weken we uit richting Rijkswaterstaat.
Gauw wat nummers uitzetten op het parcours en daarna konden 17 bikkels de strijd met elkaar aangaan om zoveel mogelijk vis te vangen want uiteindelijk is het een blinde koppel en weet je niet met wie je gekoppeld bent om in de prijzen te vallen.
De wedstrijd begon om 10:00 uur en duurde tot 14:00 uur.
Er werd redelijk wat vis gevangen en wijting, zeebaars, bot, schar en een enkele tong was de hoofdmoot van de visserij.
Na de wedstrijd allemaal weer verzamelen bij Paviljoen Noordzee voor de prijsuitreiking en er stond een heerlijke buffet klaar en dat zag er geweldig uit.
Nadat iedereen heerlijk te hebben gegeten en gedronken was de prijsuitreiking.
Prijsuitreiking, de winnaars van de kerstkoppel 2024 zijn Bas Hollander en John Beun.
2e Hendrik Moolevliet en Robert Mark.
3e John Willems en Jeffrey 't Hart.
Dank voor de organisatie Hans, Marc, Paviljoen Noordzee alles was weer top geregeld mooie prijzen en goed eten bedankt mannen.
Fijne feestdagen en een gezond 2024.....