Wedstrijd 3 11 november

11/11-23 3e competitiewedstrijd
Door de wind van de afgelopen dagen en de daardoor ontstane hoge golfen bleef de pier dicht.
Deze wedstrijd werd dus ook gevist aan het Noordzeekanaal.
Na de loting gingen de 11 aanwezige vissers (er was ook een NFB wedstrijd) richting Velsen Zuid.
Om 10 uur gingen er 22 loodjes te water. 10:05 staat er al een foto in de groepsapp waar Tjeerd met een flinke paling op staat, ik weet zeker dat iedereen dacht…shit Tjeerd maakt een wereldstart.
GEINTJE…. hij blijkt deze bijna dode paling op zijn stek uit het kanaal gepakt te hebben, maar alle vissers weer op scherp. Ondanks dat alle vissers weer op scherp stonden en hun best deden, waren de vangsten duidelijk minder als tijdens de vorige wedstrijd. Wel was er weer een leuke variatie aan soorten o.a. wijting, steenbolk, tong, bot, zeebaars en zelfs een echte schol.

Hallil met scholletje

Simon met zeebaarsje