Welkom bij de IJmuider Zuidpier Zeevis Vereniging

IJZZV is opgericht in 1999 met als doelstelling de sportvisserij op de Zuidpier in IJmuiden als liefhebberij te bevorderen.
De vereniging onderhoudt contacten met verantwoordelijke instanties zoals de Gemeente Velsen, de IJmuider Reddingsbrigade en Rijkswaterstaat als het gaat om de openstelling en/of afsluiting van de Zuidpier.

Inmiddels hebben wij zo rond de 400 leden en zijn we aangesloten bij Sportvisserij Nederland, die ook de
volledige contributie-inning verzorgt en vispassen ieder jaar rechtstreeks na betaling naar de leden stuurt. Voor leden organiseren wij ieder seizoen 10 competitiewedstrijden op de Zuidpier en als uitwijk als de pier is afgesloten het Noordzeekanaal. Bij het vissen in het Noordzeekanaal is sowieso een vispas in bezit hebben een vereiste.

Leden kunnen zowel individueel als koppel aan de wedstrijd deelnemen. Ook als gastlid mag je 1 keer meevissen. Ook organiseren wij naast de competitie zomeravond wedstrijden, een nachtwedstrijd en gezellige bootwedstrijd met wedstrijdelement op het Wad. Verder laten we minimaal 4 x per jaar een nieuwsbrief doen uitgaan naar de leden en de
donateurs.
Bent U van het bovenstaande enthousiast geworden ? Kom dan ook bij ons zeevissen.

vispas ijzzv aanvragen klik hier.

Wij wensen u plezierige visserij op een schone pier.