Wedstrijd 4 9 dec 2023

Wedstrijd 4

Deze wedstrijd werd wederom aan het Noordzeekanaal gevist.
De wind zou in de middag aantrekken en de pier gesloten worden.
Was zeker achteraf geen straf on in het Noordzeekanaal te vissen.
Om 10 uur gingen we met 16 man van start. Binnen 10 minuten kwam de eerste vis binnen.
Ja, het ging redelijk los met de wijting, exemplaren tot 34 cm kwamen geregeld op de meetlat.
Alles was vrij ver uit de kant, maar na een uur ging het beter rond de 80 meter.
Wat een mooie vangsten en mooie maatse vissen kwamen er binnen.
Ook het aantal soorten maakt het zo leuk.
Er is wijting, bot, schar, tong, steenbolk en zeebaars gevangen.
Wat minder prettig was, de regen vanaf half één, en dan nog twee en een half uur te gaan.
Maar bikkels dat we zijn, na afloop allemaal terug naar ons (club huis ) paviljoen Noordzee.
Na een gezellig napraat met een hapje en een drankje, en een hoop cm vis in de computer zetten (door Hendrik) volgde er mooie uitslag met winnaars die het verdiend hebben. Ook weer een leuke loterij tafel waar iedereen en de stamgasten altijd gezellig aan mee doen.
Er zijn 702 vissen gevangen met een lengte van 16508 cm.

Winnen de koppel

Bas en René