Wedstrijd 8

Zaterdag 4 mei was het zover de laatste competitiewedstrijd van het seizoen 2023/2024.
We zouden iets later starten met vissen omdat de reddingsbrigade de pier om 10.00 van het slot zou doen. Dus eerst even met z’n allen verzamelen bij het paviljoen Noordzee tijd voor koffie en een praatje. Aan het weer zou het niet liggen zonnetje wind in de rug.. Door de aanwezigheid van Marc van de Pieterman was de strijd in individueel en in de koppels al gestreden er zou nog minimale verschuiving kunnen tussen de 2e en 3e plaatsen, maar het blijft vissen natuurlijk.
Iedereen ging lekker op het gemakje richting de slagboom, maar om 10.00 was er geen reddingsbrigade, maar er zou gevist worden Er werd besloten om alles en iedereen toch langs de slagboom te helpen. Het parcours startte direct bij de oude kop tot het hek en om 11.00 gingen de lijnen te water . Ondertussen was de pier open dat het een moeizame wedstrijd zou worden was een feit.
Bas Hollander ving in het eerste uur een schar, verder hebben de krabben genoten van al het gepresenteerde aas. De vangsten vandaag bestonden uit baars, bot ,schar en de nodige slijmvissen om de tijd vol te maken. Gedurende de wedstrijd werd er hier en daar een visje gevangen in de hoek bij de slagboom was het stil richting het hek werd er mondjesmaat een visje gevangen. Om 15.00 ging het eindsignaal.
Terug in het paviljoen was er gelegenheid om lekker te genieten van een drankje en een hapje. Naar aanleiding van de ledenvergadering hebben 3 personen zich aangemeld om de bestuurlijke taken te gaan overnemen in de toekomst. Peter de Loof, Ruud Toderijo en Tjeerd Vonk hoe dit ingevuld gaat worden komt op een later moment.
En verder was de loterij weer met mooie prijzen en natuurlijk de einduitslag.

Van boven naar beneden 3 2 en 1

Dag winnaar Ruud
Tjeed tweede

Bas derde

Competitie uitslag

Derde Rob en Hendrik

Tweede Simon en Tjeerd

Kampioenen Marc en Ruud

Individueel

Tjeerd derde

Hendrik tweede

Kampioen seizoen 2023/24 Marc van de Pieterman.