vangsten rond de pier

Vrijdag, 30 september 2022

De vangsten zijn zeer slecht, iets ander kan ik er niet van maken.
Op het noordzeekanaal word wel aardig gevangen.

WEDSTRIJD 1 22/23
Eerste wedstrijd seizoen 22/23.
Door dat er rond de pier bijna geen vis is te bekennen, uitgeweken naar het Noordzeekanaal. Verwachting was dat het op de dag ook niet geweldig zou zijn, maar dat viel alles mee. Iedereen vis en ook soorten die je bij de pier niet veel vangt. Ik heb schol, wijting, bot, zeebaars, grondel,steenblok en paling langs de meetlat zien gaan. De langste vis een paling van 76 cm gevangen door Robert Doornik. De een ving wat dicht bij, maar de meeste vis kwam wat verder weg tot echt ver. Na 5uur vissen terug naar paviljoen Noordzee voor een gezellige prijsuitreiking met een drankje en hapje.
Winnaar met 35 vissen Bas Hollander 627 cm 35 vissen
Tweede Paul Blanken met 528 en 24 vissen
Derde Hans Hendriks met 626 33 vissen 1 cm achter bassie. ??
Winnende koppel Hans hendriks en Wout van Beijeren
Tweede Bas Hollander en Rene van der Haag
Derde Ruud Todirijo met Marc Van De Pieterman
Na een mooie loterij weer voldaan naar huis.