wedstrijd 2

Paul Blanken winnaar 2e wedstrijd 2018-2019

Zo, Paul in vak A heeft even uitgehaald: 80 vissen, totaal lang 21,09 m, hij haalde ze vaak met 3 stuks naar boven waaronder zelfs 1x een maatse wijting, grote bot, gul 46 cm, dat was werken geblazen!
Tweede in vak B was Bas met 59 vissen waarvan het leeuwendeel bestond uit slijmvis (andere soorten wilde niet lukken), hij wilde absoluut niet achterblijven bij Paul en hij haalde ze met 2 hengels vaak met 3 tegelijk uit het ‘putje’ en van horen zeggen stond het zweet op zijn gezicht, was ook werken hoor.
Derde in A was Robert Mark met 53 vissen. In de koppels scoorden Paul en Hans een 1e plaats. Hendrik en Robert M. werden 2e. Derde waren Bas en René.
Opmerkelijk was dat in het stuk voor en iets voorbij het hek (vak B) amper vis werd gevangen zo slecht was het daar en laatste 1,5 uur kwam daar gelukkig verbetering in toen het water in beweging kwam – verderop in het parcour is door de meesten de hele wedstrijd erg goed gevangen.
Door 30 vissers zijn er totaal 885 vissen gevangen met een gezamenlijke lengte van 203,53 m. In vak A zijn 563, in B zijn 322 vissen (waarvan 129 slijmvis) gevangen.
Grootse gevangen vis was een gul van 46 cm en gevangen door Paul. Er is gul, slijmvis, bot, wijting, zeebaars naar boven gehaald. We hadden perfect visweer.
Bij dezen wil ik Peter Boudesteijn en Albert Kooiman hartelijk welkom heten bij de vereniging en hoop dat ze de komende wedstrijden maar mooie resultaten mogen boeken.
De prijsuitreiking alsmede de gebruikelijke tombola vond net als de andere keren plaats in onze thuisbasis Paviljoen Noordzee van Frans en Ursula alwaar het goed vertoeven is. Volgende wedstrijd is 3 november a.s.