Wedstrijd 3

Hans Hendriks winnaar 3e wedstrijd 2019-2020
Het wordt eentonig maar we moesten weer uitwijken naar het NZK.
Hans in A werd winnaar met 35 vissen en een lengte van 763 cm, hij eindigde dus net als de vorige wedstrijd bovenaan – chapeau!
Tom in B werd tweede en hij ving 38 vissen en weliswaar 3 vissen meer dan de winnaar maar had 26 hele centimeters minder.
Bas werd derde met 32 vissen en 682 cm.
Mooie aantallen mannen want de vissen lieten zich dit keer wat moeilijker vangen dan de vorige sessie en bovendien was het weer plekkerig getuige het verschil in aantallen hier en daar.
Het parkoers was uitgezet links en rechts van het laatste woonhuis aan het water en het was daar weer prima vertoeven en het was zeker niet koud.
In de koppels eindigden Bas met René en Wout met Hans ex aequo d.w.z. elk koppel had 52 vissen met dezelfde totaallengte 1127 cm doch bas en rene hadden een grootste vis erbij dus werden zij eerste, daardoor werden Hans en Wout tweede. Derde in de uitslag vinden we Marc met Ruud terug met 43 vissen.
Er zijn behalve veel kleine en grote steenbolken, wijtingen, botten, enkele scharren en zelfs 3 tongen gevangen – o.a. Harry ving er eentje van 30 cm.
Grootste gevangen vis door Frank was dit keer een bot van 34 cm en zijn beloning waren 10 mooie werploodjes hetgeen een leuk prijsje blijft.
Totaal zijn er door 24 vissers 359 vissen gevangen met een gezamenlijke lengte van 75,17 m.
We hadden allen vis al was dat bij sommigen geen vetpot.
Tevens mochten we Jeroen Boer en Herman Vos verwelkomen en de vereniging hoopt uiteraard dat beide mannen mee blijven doen aan onze wedstrijden.

Volgende wedstrijd is onze jaarlijkse kerstkoppelwedstrijd op 21 december a.s. van 10.00-14.00u.
Met reguliere wedstrijd nr. 4 sluiten we 28 december het seizoen af.
Fijne feestdagen allen!

Triplet van de winnaar Hans